torsdag 18. september 2008

Straks helg...

Idag hadde vi besøk av Luna (Chinadoll Av Machiggian)... Ble litt trening i bakhagen på å gå fint i bånd (hun er staere enn mamma'n sin, og Lucy er STA). Og så fikk vi sett litt på tenner etc...
Jeg syns hun har blitt flinkere på bordet, men stakkar Janne kommer nok til å få noen grå hår av denne dama før hun vil gå pent...
:)

I dag har jeg fått satt inn ØRTI bilder i album, fått satt inn bilder og skrevet inn i boka som følger vandrepokalen fra Schæpomm's Kennel - og jeg har fått gjort masse husarbeid; og det i tillegg til at jeg har hatt Hedda hjemme. Jeg føler meg særdeles effektiv.... :)

Idag fikk vi forresten hentet bur, pledd, showliner, godbitposer, tyggebein i forskjellige varianter etc etc... Så må er alt klart til Kaisa skal hentes i morgen... Godt at hun ikke skal lenger enn til Trondheim for da er det hvertfall håp om at jeg får se henne igjen... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Luna e nydeli:)))))))) MEN sta er hun absolutt...... Skal nokk få henne til,grå hår blir det vel masse av,men det finnes masse fint i butikken for å farve over det med:) hehehehe.....Foresten tror jeg det er in med grått til høsten;) blir spennende å se,er gla hun er så tolmodig. Ellers er det kjempekos å komme på besøk som vanlig!! Vi er ganske god til å drikke kaffe å rødvin jeg å du:)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Gleder meg masse til Kaisa skal komme hjem og vi kommer helt sikkert på besøk:) Det skal du ikke være redd for:) Du er også hjertelig velkommen til å besøke oss i byen, om du er innom her på noen oppdrag.

Anonym sa...

Vet du ikke at du ikke skal starte en setning med "og", "men", "så"???