torsdag 11. september 2008

Noen bilder av "barna mine"....

Vigdis og Gismo er to små linseluser som gjerne skal slikke på kameralinsen mens jeg tar bilder...

Gismo... Er han ikke skjønn?? Verdens kuleste pomgutt... Skikkelig bamsete... Han var 5 uker gammel i dag og veide litt under 500 gram. Perfekt størrelse!! :)

Gismo syns det er moro å være utendørs... Masse nye lukter og smaker ute. Morsommere enn valpebingen ja...

Kaisa... Ene jentungen til Selma.. Søt ja???

Kaisa igjen... Hun blir 7 uker gammel på søndag...


Masse pels og hun går helt fantastisk bra selv om hun bare er lille babyen...


Maud og Kaisa ute i sola og smaker på ugress, stein og jord....


Et nytt bilde av Maud.... Hun skal bo hjemme hos mamma. En liten dame med bein i nesa... Er hun ikke kul??? :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har litt av en "søt festival" gående hjemme får man si! Til å spise opp alle sammen:)

Lillian sa...

For noen matvaner du har Bodil... Jeg foretrekker å kose med valpene fremfor å spise dem.. ;)

Helen sa...

Så gøy å se alle de nye pomme-bildene dine.

a darkened horizon sa...

Altså, det er jo IKKE rart at Gismo er så nydelig som han er.. jeg mener, han er jo født på bursdagen min! Hadde jeg hatt råd, bodd på et sted hvor det var tillatt med dyr OG han ikke hadde vært reservert, så hadde det kanskje blitt hund på meg likevel gitt - kattemenneske eller ei. ;)

Du skjønner det Lillan.. at jeg er ikke noe hundemenneske, nei - men jeg er oppvokst med Schäfer og Groenendael, så jeg er ikke helt fremmed for den typen firbeinte. Dessuten er dine aldeles nydelige! ;)

Anonym sa...

"barna dine" e supersøt!!!!!!!!!!!Å dæm e sååå go å kos me å:) Bli arti å sjå kolles Maud bli,tru hu bli en tøffis i showringen.... Må vl lægg ås i træning æ å Luna nu da:)hehehehe...........
Klæm fra J

viviann sa...

nydelige hunder ja... æ glæd mæ så utrolig mye til å se dem og kose med bamsan.. viviann

Anonym sa...

Aww^^ Maud var no ett lite gull da! *Vil ha vil ha^^*