torsdag 4. september 2008

Det er morgen... tiddelibom...

Valpene vokser opp på kjøkkenet/stua vår, og det må skiftes ofte i valpeinnhengningene. Skjønner ikke at det går an, men jeg tror valpene tisser hvert femte minutt (og som regel finner jeg dammene med sokkene mine...arg)

Vel, hver gang jeg skifter inne i valpegrinda så får valpene ut og leke med hverandre. Bea's valper begynner å bli litt tøffere også og det er visst stas å leke med de "store barna"... :)
(Bilde over: f.v: Vigdis, Oline, Nemi; som er på vei til å angripe Gismo i høyre hjørne)

F.v: Vigdis, Gismo, Oscar, Nemi, Maud og Oline....

Lille Vigdis... Nydelige tegninger på denne damen... :) Hun er fra Bea's kull...


Lille Gismo... Han er tøff så lenge de andre pomvalpene står med ryggen til... Da knurrer han og bykser mot dem i lekeposisjon... Gismo er også fra Bea's kull...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så søte!! De er seriøst til å spise opp! Kan nesten ikke vente til i morgen da jeg skal få se de live:)

david santos sa...

Great!!!
Congratulations.

Anonym sa...

GRATTIS till Alberts fina vinst i dag...såg på kias blogg att dagen varit lyckad =))