mandag 25. august 2008

Selma's valper begynner å bli "store"...

Nå når det har vært finværsdager har valpene fått komme ut og leke litt på gresset. Var litt skummelt til å begynne med, men veldig moro å løpe sammen med de voksne pommene.... :)

Idag føler jeg meg ganske så effektiv. Jeg plukket inn plommene ettersom pommene spiste så masse nedfallsfrukt at de fikk diaré. Så idag har jeg rensket plommer og laget syltetøy, likør og kompott... Vi har vel et lager med plommer gjennom hele vinteren hvertfall....
Jeg fant ut at det var liten vits i å lage saft ettersom vi kun drikker Fun Light om vi skal drikke saft...

I helgen skal vi på utstilling så i kveld skal den første pommen til pers og bades... Albert har allerede luktet lunta og har allerede gjemt seg.... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir bare søtere og søtere:) Sikkert utrolig herlig å se de springe rundt i gresset kan jeg tenke meg:)

Anonym sa...

Så NYDELIG! Må si jeg blir virkelig fristet til å komme en tur å se....Men tror jammen ikke jeg tør d ;o)

Kanskje vi prates på Støren til helga!

Hilsen fra Tiny Amigo's gjengen ;o)

Lillian sa...

Kjersti: Det er bare å komme seg en tur på besøk... Pommene er ikke så store og skumle sjø! ;)

Vi sees vel på Støren ja... :)

Anonym sa...

Hehe ;o) Ja, hadde d bare vært at jeg var redd de ;o)