fredag 26. september 2008

Nå har jeg ENDELIG bestemt meg...

En skeptisk Lucy holder et øye med Hedda som er en anelse aktiv og brutal for tiden...

... Og jeg har nå besluttet å selge Hera.. Hun selges som kosehund og hun er leveringsklar om litt over en uke. Man kan ikke beholde alt, og jeg er nokså sikker på at Wiggo jublet litt stille inni seg selv når jeg meddelte at jeg skulle selge Hera...
(men Wiggo er snill nok til at han lar meg drive på med hundegalskapen min... Så Wiggo kommer jeg hverken til å selge eller å sette ut på fór)

Min høygravide søster Tone.. Hun har bare noen få dager igjen til termin og ser uforskammet bra ut....

Vi hadde besøk av Tone med familie i går kveld; I sofaen sitter Kristian Brenden, Tone's forlovede (han mener av en eller annen grunn at det er en god idé å sette utafor svære stup med hoppski... )
Foran står min datter Hedda (i rosa strømpebukse) sammen med tantebarnet mitt; Prinsesse Marit Brenden.
I stolen min lillesøster Tone Merete Norberg Myhre med lille Hjørdis i magen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nei gud så herlig liten dame da! Jeg vil så gjerne ha ei av den fargen(black and tan)...denne bloggen er skikkelig skummel altså!!hehe

Lillian sa...

hehe.... Hera er en kul dame.. Verdens beste gemytt, og hun ser ut som en bamse... :)

Anonym sa...

Hei Lillian! Så utrolig søt lille Drops of Brandy er! Likner veldig veldig veldig på Stella som liten! Trodde først det var henne, nestn! Hehe. Hvor gammel er hun nå? Gleder meg til å se henne vokse opp! Lykke til med salget av Hera :D Det tar sikkert ikke lang til før hun er revet vekk. God helg til dere ;) Hilsen Cecilie og Stella

Lillian sa...

Ja, hun er søt.. Bitteliten, men bestemt. En liten ramp er hun! :)
Hun er 9 uker gammel nå...

B&T tisper er ikke vanskelig å få solgt nei.. Håper bare jeg finner riktig eier. Jeg blir litt hønemor for valpene mine og blir litt kresen på hvem som får kjøpe.. hehe

Helen sa...

Heldig er den som får vakre Hera :)
Håper du finner rette eieren.

viviann sa...

ja heldig er den som får Hera. De er så nydelige.. men jeg syns og Wiggo er heldig som slipper å bli satt ut på for:)))