søndag 26. august 2012

Penny Panda av Machiggian

 
På tirsdag blir valpene 8 uker gamle og de begynner å bli "store". Jeg må vel bade og klippe valpene en av de nærmeste dagene så jeg får tatt bilder av dem, men jeg har utsatt det ettersom Tuva's søster Pia har spist et eller annet hun ikke har tålt. Dagene består i rumpevask, rumpevask, rumpevask, og jeg haaater det! I morgen drar jeg til veterinæren.
Jeg skjønner ikke hvorfor pommer absolutt skal spise alt de kommer over ute. Katter er kresne og ville aldri drømme om å spise noe som er skadelig eller giftig, men pommer gafler gladelig i seg giftsopp om det står foran nesen deres.
Heldigvis er søster Tuva fin i magen. Ikkeno rennebæsj der nei.
Det er når hundene får diare at man angrer på at man skaffet seg en pelsrase. Det er ikke barebare å bæsje når man har på seg flotte pelsbukser... :)

 
 Tuva - og hun er akkurat så rampete som hun ser ut. Favoritthobbyen hennes er å jage buksebein som beveger seg over golvet og hun eeelsker å være ute i hagen.


En 788 grams pelsbombe. Hun ser ut til å bli en flott liten dame! :)
Snill og kosete er hun også når hun bestemmer seg for det, men hun har det forferdelig travelt med å leke seg for tiden...

2 kommentarer:

Janne sa...

Hun er bare til å spise opp :D Håper lillemagen nøytraliserer seg snart så du slipper å vaske sund den søte pommerompa :P Gleder meg masse til å komme for litt valpekos snart :) Klem klem

Lillian sa...

Bare å komme Janne! Er ledig på torsdag! :)
Skal prøve å bake boller til du kommer. Håper du har sterke tenner :):)