tirsdag 28. august 2012

Hjælp.. anyone?


En uklippet og ubørstet nybakt mamma. Ser hun ikke happy ut??
Jenny elsker valper og vil helst ikke forlate valpekassa enda. Hun er kun ute en gang om dag for å tisse... :)

Nb: Den tjukke valpen lengst frem er Sofie og den bakerste er Bertil!


Bertil - en liten rød mann. Ikke spesielt søt når de er små og ligner muldvarper, men jeg tror han kommer til å bli en flott liten pommann om noen uker...


Bertil - ute på padletur. Valpene har ikke fått øyne enda og da får de vagt panikk når de blir plukket opp og lagt alene. Da gjelder det å padle seg bort til mamma igjen...


Sofie - en tjukk liten bolle.


Sofie - Veldig avslappet også...


Sofie - Ingen vits i å bruke flere kalorier enn nødvendig. Best å ligge helt stille og zZZnork....

Det store spørsmålet er: "Hva skal man velge til kennelnavn når det skal starte på Q"???
Hjææælp!
Queen of Spades og Queen of Hearts er navn som er brukt ørti ganger. Dessuten passer det litt dårlig med "Queen" på en hannvalp. Det eneste mandige navnet jeg kommer på er "Quasimodo" og jeg vil ikke kalle en søt valp for en pukkelrygget kirketjener...

5 kommentarer:

Janne sa...

hmm,her er noen forslag da :) :
Q-tip(s),Quatro(som jeg mener betyr 4),Quarlos,Quentin(etter en skuespiller), Quincie, Quickboy, Quikstep,Q-bus / cubus ;) )haha...Og Quality,fordi du har KVALITET hunder ;) Jaja,noen rare,men forholdsvis gode forslag spør du meg :D Klem

Lillian sa...

Takk for tips! Q-tip minner meg om en lang pomme med ull foran og bak, men ikkeno i midten... haha!

Janne sa...

hihi, det var den tanken bak også :)

Elisabeth sa...

Quest, Quantas, Quequeg, Quantico (FBI Training Facility)

Lillian sa...

Takk Elisabeth!! Jeg blir jublende glad for alle forslag. Jeg vil ha flere!! ;)