lørdag 4. august 2012

Enden er nær...


Nå er jeg straks ferdig med to ukers ferie og det har ikke vært mye finvær, men vi har vært på ferietur lell. Vi har badet i kaldt vann på Sokndaln og fant deretter ut at det var bedre å reise til Storsjøbadet i Østersund for litt mer oppvarmet komfort.
Vi har fått vår dose med dyr ettersom vi har besøkt både Namskogan familiepark og Frösön zoo, og vi har reist rundt med sju voksne hunder og to valper. Og så har vi besøkt Maggan i Jackdows kennel i Østersund. Hun har både pomeranian og mops, og vi klarte å bruke ganske mange timer på hundesnakk denne gangen også. I tillegg treffer vi alltid masse hundefolk når vi reiser rundt og overnatter på campingplasser...
Pia og Penny blir hvertfall bereiste og sosialiserte fra tidlig av. De har fått hilse på mange folk og de trives godt med å reise i bil. Pia (Polly's Peanut av Machiggian) til venstre er en bitteliten orange tispe og Penny (Penny Panda av Machiggian) er en kraftig liten sak, men hun er også normalt stor for alderen. Begge tispene ser veldig fine ut og det er vanskelig å skulle bestemme seg for hvem man skal beholde, men det spørs om vi må beholde begge frem til jeg har klart å bestemme meg. Valpene er jo bare fire (snart fem) uker enda så jeg har god tid på meg... :)

Nå har jeg storfint besøk av min lillebror fra Tromsø. For en flott ferie... :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Forstår deg godt at det blir vanskelig og bestemme seg.De er jo like skjønne begge to <3 Fortsatt god ferie :D

Lillian sa...

Takk for det Nina :):)