lørdag 18. august 2012

Flotte lørdagen... :)

 Bildene er av "Penny Panda av Machiggian" alias Tuva og hennes nye mor Åse Forsmo.
Valpene er bare seks uker enda (de blir sju uker på tirsdag) så det er litt for tidlig for Tuva og flytte hjemmefra enda, men matmor Åse bor på Høylandet og det er kort nok reisevei til at hun ville komme på besøk.
Det er alltid hyggelig når valpekjøpere tar seg tid til å besøke oss før de skal hente valpen sin, men i noen tilfeller skjønner jeg at det er vanskelig. Når man bor så langt unna at man må ta fly for å komme på besøk så skjønner jeg veldig godt at man ønsker å vente til leveringsdato med å komme.
Uansett så var det trivelig å få besøk idag og jeg tror nok Tuva får et godt hjem i Revy-bygda.






To pene damer...


Det er flott å være en liten bekymringsfri valp på sommeren. Om man blir sliten så legger man seg bare ned og sover.

Nå er det ei stund siden jeg har hatt valper så jeg storkoser meg med små lodotter som biter meg i tåa, og jeg gleder meg til Jenny skal få valpene sine. Når man er lei av tissedammer, valpehyl og do-trening så er det lett å tenke at man aaaaldri skal ha valper igjen. Det går faktisk an å bli lei av valper, men så går det noen måneder så begynner man å savne småtasser igjen. For noen måneder siden så var jeg gørrlei, men nå har jeg tenkt å beholde en valp igjen... Jeg lærer aldri!!
Det er mer som på fødestua. Jeg hører mødre si med stor overbevisning at de aaaaldri skal ha flere barn, men pussig nok så kommer de igjen etter et år eller to...

Etter besøk i morges pakket vi oss inn i bilen og dro på bursdag til verdens beste barnebarn. Kristoffer ble 2 år gammel i går og idag ble det feiret bursdag med kaker og gaver.
Jeg føler meg veldig heldig som har en flott familie, en jobb jeg elsker og en hobby jeg trives med. For at det ikke skal bli en rosenrød blogg med bare solskinn og roser så kan jeg fortelle at jeg har møkkete vindu og et 165 meter med stakittgjerde som jeg aldri blir ferdig med å male.
Noen som føler for vasking eller maling? ;)

Ingen kommentarer: