fredag 23. januar 2009

Ute på tur med småruskene...

To stk "rusk i snøre"... Maud og Lucy... Maud er snaaart like høy som Lucy, men på langt nær like tung. Lucy er 2 kg (men burde ikke veid mer enn 1,8) og Maud er 1,4 kg... Lucy skal på utstilling i februar og må ligge i hardtrening for å få av litt sideflesk. Maud derimot må bli litt tyngre etterhvert, men har godt av tur i showline...
(For ordens skyld: "ruskene" i bakgrunnen er min eldste datter Kia og min yngste datter Hedda...)
Litt kaldt å gå tur for tiden. Er bare 0 grader ute, men det blåser så inni hampen at man mister følelsen i hender, ører og kinn etter en times tur...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Christine er xx kg, og bør gå ned 20 før hun kan stilles ut :-)

Helen sa...

Det første jeg tenkte da jeg så barnevogn og hund var "Å så koselig", men det er jo ikke så koselig alltid når det er kaldt. Tror det må være barnevogna også som sjarmerte meg.Jeg har aldri fått prøvd det der med både barnevogn og hund, igrunn ikke bare barnevogn heller siden vi adopterete barna våre da de var 3 og 7 år og da var det ingen av de som hadde tid til å sitte i vogn...