onsdag 28. januar 2009

Årsmøte i NMHK -09

I går var det styremøte i NMHK avd. Nord-Trøndelag. Møtet var på Siciliana og det var forbausende stort oppmøte; hele 8 stykker. Styret er omtrent det samme i år som foregående år med unntak av en person. Tove Vestrum har gått inn som styremedlem i stedet for Monika Ramberg.
Ettersom jeg er sekretær så bør jeg vel prøve å få skrevet et referat i løpet av dagen. Like greit å gjøre det så fort som mulig før demensen sniker seg innpå og ting går i glemmeboken. Godt jeg har en anti-glemmebok (også kalt a-plan) for da kan jeg hvertfall skrive ned stikkord etterhvert. Litt distre sjø! :)


Tok bilde av en "interessekonflikt" i morges.... Hedda vil vaske fingrene i vannskåla mens Albert vil drikke...
Hedda tapte kampen etter at jeg intervenerte og foreslo alternative leker, noe hun slett ikke var enig i. Vann og søledammer (evnt. tissedammer etter Maud) er visst forskrekkelig moro...

2 kommentarer:

viviann sa...

vist det er Tove Vestrum som jeg kjenner, må du hilse såå mye.

Lillian sa...

Jeg skal prøve å huske det når jeg treffer henne igjen! ;)