lørdag 3. januar 2009

Godt Nytt år!!!

De ser søte ut, ikke sant?? :)
Valpene er nå 8 uker gamle og skal reise herfra i morgen. Jeg håper de får flotte nye hjem hvor de får masse oppmerksomhet, kos, stell og daglig trim... :)
Nå kommer jeg IKKE til å si at det blir trist at de drar. Jeg mener nemlig dyrt og hellig at dette er siste gang jeg har valper hjemme i jula... Jeg tror aldri jeg har stått med rumpa til værs og vasket så mye som jeg har gjort denne jula...
Bakerst står Dumle og til høyre er Dropset. Damen til venstre er Lakris og er nok den av valpene som er mest lik sin mamma; både i gemytt og utseende :)

Og hva har jeg gjort i jula foruten å vaske hus??.... Jo, jeg har klippet klør, vasket pommer og sånne morsomme ting...
Her er et bilde fra 1. juledag med kloklipp... Og på bordet står godbiter for både to- og firbeinte :)
Hundene fikk en julegave fra Thira, noen myke blomstlignende godbiter med smak av kylling, og hundene gikk helt bananas. Jeg tror nok vi må prøve å finne sånne godbiter senere også...


Gjett hvem av disse som er en naken kineser...?
Ellers er det bilde av min kjekke lillebror, mine tre søte barn (Kia 16. Maya 13, og Hedda 1)..


Mitt lille barske tantebarn, Vebjørn <3
Vebjørn og Marit dro med seg foreldrene sine til oss den 22. desember for nissegrøt og juleverksted...

Prinsessen som ingen klarer å feste smilende til film lenger. Mitt søte tantebarn, Marit <3> Hele gjengen (foruten meg og Wiggo... og en haug hunder) på juleverksted. Vi fikk laget noen forferdelig flotte dorullnisser... :)

Jeg takker for alle gratulasjoner på dagen! Jeg tror aldri jeg har fått så mange gratulasjoner på en bursdag før... (Jepp, jeg ble 29 år igjen i dag... Same procedure as last year, Ms Sophie..)
Av mine hunder og mine barn fikk jeg to DVD-filmer jeg ikke har sett før (kryss i taket), sjokolade fra Anthon Berg og gavekort på 3 timer barnepass... Halleluja, jeg skal på kino igjen!! ;)

3 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Oioi, gratulerer så mye med overstått bursdag! Ja, og et riktig godt nyttår selvsagt, fra både meg og Øyvind. Hils familien, og hundene! :) *klem*

Tone sa...

Så fine tantebarn jeg har! Julepyntet og herlige. Juleverksted med grøt må gjentas. Alle her i huset syns det var en suksess!

tobbis sa...

Yes juleverksted må, som Tone sier, gjentas. Jeg kunne tenkt meg å komme i gang så fort som mulig, men det ser ikke ut til at jeg kan ta meg fri før langt ut i januar. Forslag? =]