fredag 15. august 2008

Valpene til Bea er 1 uke gammel... Møt:

Essence Of Love.... (Både på bildet over og under)
Tispe som kommer til å bli orange/rød sobel... Har fin vekt, ser kort og kompakt ut, og ser ut til å ha veldig bra beinstamme...




Over og under.... Essence Of Success... Orange/rød sobel hanne... Ser ut til å bli VELDIG kjekk....





Over og under... Essence Of Glory... Black & Tan tispe med veldig kraftige tegninger for alderen...
Hun blir nok av samme kaliber som sine søsken. Alle valpene i dette kullet er jevnstore og har skikkelig bamseføtter og kort snuteparti...


Ingen av B&T tispene kommer til å bli for salg, men vi har to tisper som skal selges og to hanner som også trenger nye hjem etterhvert...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fine navn da:)

Helen sa...

De er så søte og nusselige....
skjønner at du valgte denne rasen.

a darkened horizon sa...

Først kaller du veslemann Dragonheart, som bergtar meg totalt (selv før han hadde fått det navnet), og deretter får du et valpekull på bursdagen min? Må seriøst være meningen at jeg skal ha meg en sånn en? ;)

Sier det igjen jeg, de er aldeles nydelige. Er ikke noe annet å si om saken!

Lillian sa...

Pommer er veldig sjarmerende... når man har fått tak i en så vil man som regel ha flere...
Du og Bodil får komme og kikke på valpene etterhvert vettø...

Anonym sa...

Tusen takk for koselig hilsen i GB vår. :) Vi er veldig fornøyd med Lucas, ja. :) Dere har jo så mange skjønne! Og så nusselige valpene er! Håper vi får se noen av dem etterhvert! :) Lykke til med dem alle sammen! :)

Anonym sa...

Gleder meg masse til å komme å se på de nydelig små skapningene dine:) Har smeltet allerede;)