søndag 3. august 2008

Oscar, Maud & Martha

Valpene til Selma er en uke gammel i dag... De vokser og trives, og Selma er en veldig god mor...
Fra venstre er hannen som nå er minstemann, B&T-tispa og til høyre den orange tispen... Tispene er omtrent like store. Tjukke som bare det, men ser korte ut i kroppen...
Ikke bestemt meg helt, men jeg tror jeg beholder B&T-tispa eller eventuelt selger henne på halvfór...

Er forresten litt vanskelig å skrive innlegg nå... Punsel har nemlig spist opp "D'en" på tastaturet så nå må jeg prøve å treffe riktig på den "dutten" som står igjen.... Tidligere har hun spist på ctrl-tasten og gnagd litt på "E'en".... Og hun får så mye mat og bein at jeg trodde hun skulle slippe å gnage i seg hardplast...

Vi har forresten flyttet Selma og valpene over i loftstua nå... Vi trengte nemlig "fødestua" til en annen liten slyngel... Om ikke lenge kommer det enda flere "kjærlighetsbarn"....... Unnfanget gjennom et gjerde... !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir bare søtere og søtere ettersom dagene går ser jeg:)

Kansje Punsel har behov for å forbedre "orforådet" å derfor går løs på tastaturet;) Man sier jo att mennesker snakker mye feil om man ikke har spist bokstavkjeksene sine:P

Anonym sa...

Åh,så fin dæm e:)) gle mæ t å kos me dennan ja:))
Hmm,punsel e ei snodi lita ei,hehehe,sekkert mangel på "D-vitamin"hihi.... Bli nu full rulle på dåkk framover ja,mang små nøsta som fer å romstere ætterkvart,da bli d liv:) kosele d da!
-janne-