fredag 22. august 2008

Hæppi freda'

Hedda Aurora har nå funnet ut at hun skal gjøre ALT SELV... Problemet er at hun tror hun kan gå, reiser seg og slipper taket for deretter å deise i golvet. Hun er konstant gul og blå etter knall og fall og jeg frykter jeg får barnevernet på døren any moment now....

Her er det blåbærpannekaker hun skal spise selv... Etterpå måtte alt av klær vaskes, Hedda måtte bades og trekket på stolen måtte i vaskemaskina...

Lurer på om jeg har fått feil unge for jeg er ikke så energisk....?!

Nå for tiden holder jeg på å overtale Emma til å gå fint i bånd, vise tennene sine og å stå pent på bord... Jeg kommer liksom ikke noen vei for Emma ser ikke viktigheten av disse øvelsene. Selv ikke med godbiter syns hun dette er gøy...
Problemet er at jeg har meldt Emma på utstilling på Støren til neste helg... En sånn liten gjesteopptreden etter flere år som pensjonist fra utstillingsringen...
I tillegg har Emma "vinternese"... altså lysere pigment om vinteren. Men det ser ikke sååå gæli ut etter sommeren da. Men uansett har vi ikke noen forhåpninger....

Jeg håper derimot at alle sammen sender masse positiv energi og krysser fingre for oss neste lørdag og søndag!!! Heia Emma!!!

I tillegg til Emma skal Punsel og Albert stilles.... Og Janne skal stille lille Luna... :)

8 kommentarer:

Helen sa...

Ser du har litt å gjøre med både to og firbente :)
Ønsker deg lykke til i helga.

Anonym sa...

Heia TEAM Lillian :))))) vi skal nok få masse morro uansett hvordan resultatet blir:) gleder meg MASSE!!! Lille Luna hilser til alle sine familiemedlemmer:)
Klem fra Janne å Co

Anonym sa...

P.s Hedda er visst like gla i pannekaker som meg:) hehehe....
-janne-

Lillian sa...

Helen: Takker!! Får legge ut bananskall i ringen for å få ut konkurrentene... :)

Janne: Jepp, det blir nok moro... Jeg har allerede pakket rødvinsflaska til fredagskvelden... :)

a darkened horizon sa...

Lykke til! Jeg syns Emma ser utrolig nydelig ut, jeg da.

Lillian sa...

Shamini: Takker!! :)
Emma er skjønn... Og hun har en morsom personlighet.. Hun er veldig intelligent og lærer nye kommandoer på null komma niks... Og hun er sjefen i huset og regjerer med hard hånd ;)

Anonym sa...

Längtar till helgen då vi förhoppningsvis får tid att umgås lite =)
ill ha bra väder och många banan skal för våra konkurenter ;)

Maggan

GundaM sa...

Hei der!

Hver gang jeg kommer inn hit får jeg et lite smil om munnen;)

Takk for titten og gi blåbærsnuten en klem fra meg herlige jenta!