tirsdag 18. mars 2008

Snoop på besøk fra Oslo...

Vi fikk besøk av en leken kar fra Oslo i dag.... Snoop er valpen helt til venstre i bildet. Deretter er det Pirate, rumpa til Albert og Bea med tunga på tørk...

Fotballgale Emma hadde knapt tid til å hilse på besøket ettersom hun hadde sin daglige fotballtrening i hagen....

Fra venstre: Pirate, Snoop og Bea... Snoop & Bea hadde en opphetet diskusjon til å begynne med, men ting roet seg etter hvert....


Fra venstre: Snoop, Bea, Albert & Pirate...Ute på plassen foran hundehagen....


En vettskremt militærmann med masse kamphunder rundt seg....
Fra venstre: Snoop, Askedask, Jenny, Bea & Pirate...


Tiggepatruljen... Ettersom jeg hadde med meg en pose godbiter ut så ble jeg veldig populær. Mine fire profesjonelle tiggere står øverst i bildet (Albert, Bea, Jenny & Pirate).... Snoop (nederst i bildet) blir nok en dreven tigger med litt mer trening...


Fint vær var det hvertfall i dag... Ikke så verst varmt heller når sola skinner.... Steinene vi ikke rakk å sette på plass før vinteren fungerer fint som bord når man skal drikke kaffe... :)



Snoop med familie..... Sjarmerende liten gutt med nyklippa ører.... Tror han ble sliten etter besøket for han løp nokså mange meter....

1 kommentar:

ChatrinesLiving sa...

Helledussen!!!
Jeg gleder meg til jeg også får hagen full av disse "lo-dottene":)
Å joda Chablis kommer....på sikt....!
Når hun får denne løpetida si da;)
Ha en super kveld der sørafor;)