torsdag 27. mars 2008

Frokost for matvrak... :)

Selv om det stort sett blir servert det samme til hvert måltid så er det like spennende hver gang å se hva som befinner seg oppi matskåla...
Mens maten lages stiller hundene opp som tilskuere; Bea sitter som en statue og venter fint (nederst til høyre), Emma ligger avslappet og halvsover vel vitende om at hun alltid får maten sin først uansett (lengst til høyre)... Mor og sønn (Albert & Jenny) står midt på golvet og stirrer kokken i senk.... Lucy og Pirate løper frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake.... Ut fra matlysten til Lucy så bør hun vente sekslinger. Hun er konstant sulten!! :)
Askedask sitter bakerst på plassen sin og venter på maten. Han er så underdanig stakkar at han nekter å spise før alle de andre har satt til livs maten sin...


Rått slakteavfall, grønnsaker, litt tørrfor, kefir, Plaque Off og olje... NAM!
Flere som er sulten?
Vi ønsker oss forverter til voksne og valper... Om du tror du kan tilby et godt hjem til en lodden jente eller gutt så ta kontakt! Er klart en fordel om du ikke bor alt for langt unna oss... :)

10 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Helledussen!!! Dem er nu skjønne da, alle sammen!
Stakkar Ask da... du må nok gi han mat først heretter;) Så han blir litt tøffere;)
Chablis ja... hun drøyer å drøyer med denne løpetia... ikke noe tegn enda.
Skal du ikke ha ei lita jentepomme på fòr i tromsø da?;)
Smule langt unna kansje?...
Se på bloggen min: Chablis sitter å ser på tv (fotballkamp faktisk...), å skakker på hodet:)
Så skjønn atte!
Trur jeg må få "oppskrift" på den maten du, chablis eter jo ingenting, likevell blir hun ikke mindre (lettere), men du så sur hun blir når hun er sulten...
Hils gjenget så masse!

ChatrinesLiving sa...

Å forresten, jeg syns godt mannen i huset kunnet fått en sånn brun dress!!;)
HEHE:)

Lillian sa...

Du burde prøve "Vom & hundemat"... Hundene elsker det og de holder vekten bedre enn om de får bare tørrfor... :)
Kanskje en anelse langt å dra til tromsø gitt.. ;) Men har vurdert å ta oss en biltur i sommer med hundene på slep.. :)12 stk på campingtur.. hihi..

Og ja, jeg tror wiggo hadde blitt griselekker i sånn strikkadrakt.. ;)

ChatrinesLiving sa...

Hehe, men om det skulle bli for "liten plass i trøndelag" så bare si ifra;)
Men ikke si noe til Nic... hehe, han hadde Dånet om det kom en pomme til i hus, enda han ikke ville innrømmet det med det første;)
Hjelper det med litt rød-maling på cahblis?;) Hahahahah;)
P.S bare si til Wiggo, om han ønsker, skal jeg vel strikke;);) *ler* her jeg sitter;)

ChatrinesLiving sa...

Cahblis... ikke hvet jeg hvem det er.... men Chablis;)

Lillian sa...

Pøh... Nic kommer til å venne seg til en pom eller to til... Jo flere jo bedre! ;) Men det kan bli litt travelt til tider. Og litt mer stress når man har huset fullt av kåte menn som hyler etter damene... hehe...

Skulle ikke du kjøpe en tispe til da?

ChatrinesLiving sa...

Jojo, det skal jeg, men om litt....

GundaM sa...

Heia!
Sitter emd min mann og kikker på disse vofsene deres og han syns no de er søte da;)

God helg til deg og dine, forverter blir vi ikke da Rasmus og Ippi blånektet i familierådet!

Basta bom;)

GundaM sa...

Ikke mye kråke el måke oppi her men har jo sjora da;) og trosten...

Min mann er nesten to meter lang og noen og hundre kilo tung, komisk å se han lufte en av dine vofser;) Han er litt mere "storhund" lissom...Ikke har han hår heller...
Ja,du kan vel tenke deg hva hund jeg tenker på..?

MjoVoff fra Hegra;)

Lillian sa...

Min "lillebror" på 2 meter syns heller ikke det er så stas å lufte pommene mine... haha... Men tøffere hunder kan du lete lenge etter...

Du må kanskje kjøpe en Grand Danois e.l. da?? Den er hvertfall svææær... Nesten som en minihest.