lørdag 29. mars 2008

Ha det bra Snuppa...

Idag reiste Snuppa til sin nye familie. Hun skal bo i Fredrikstad, ikke så langt unna broren, Tassen. Vi håper de blir fornøyd med henne og at hun får det godt i sitt nye hjem...
Her er Snuppa avbildet med sin "nye lillebror, sin mamma og sin mormor"...

Lykke til!! :)

Litt stille og vemodig å sende valpene bort, men man kan vel dessverre ikke beholde alle... Tviler på at de hadde fått det stellet og den oppmerksomheten de trenger om jeg hadde beholdt alle sammen. Hadde vel heller kommet på fremsiden av VG som "Crazy pom-lady" med 100 pommer i huset... hehe

Snuppa med bamsen hun fikk av sin nye "lillebror". Gleder meg til å se hvordan hun blir seende ut som voksen for hun har forandret seg mye på kort tid. Hun blir nok en søt liten pelsdott! :)

Vel, vel... I kveld kan jeg hvertfall gå over golvene her uten å trampe i små tissedammer...
God helg!

2 kommentarer:

helen ღ sa...

Lykke til Snuppa!
Jeg prøver å forestille meg hvordan det ville vært med 8 hunder i huset.....+ valper! Kan se for meg både herlig og slitsomt.

Lillian sa...

8 hunder går bra... Bare man gir dem nok trim og hodebry.. :) da blir de slitne og er rolige inne... :)

Små valper derimot tisser på golvet hele tiden.. arg! Men de er nå søte likevel.. :)

Tror nok det er verre med 8 pudler gitt...