lørdag 8. mars 2008


I hele formiddag har jeg sittet i telefonen... Er tydeligvis mange som vil ha seg en liten pomvalp... Men nå er Bertil altså tinget. Han skal til en dame som heter Anita og vi håper hun blir like fornøyd med ham som vi er... Han er en søt liten teddybjørn! :)
Idag, på kvinnedagen, har jeg også stått og klippet hund. Men ettersom det var kvinnedagen så fikk jeg "pisket" med meg mannen til å ta bilder etter at jeg hadde klippet hunder...
På bildet er det min datter Kia og et av mine hårete barn, Bea, som er avbildet... Se også "damesiden" på hjemmesiden min. Jeg har lagt inn nye bilder av Jenny, Bea og Lucy....
God helg fra både to- og firbeinte her!

4 kommentarer:

GundaM sa...

Oppps, ting skjer her inne ser jeg;)

Bertil er jo bare så søt da, sikkert ikke problemer med å finne eier til goklumpen der..?
Hadde jeg bare ikke hatt katt;=)

Anonym sa...

Knallflott bilde av en knallflott Lucy!!! :o))))

Luna, Luke og Indy hilser så masse til sin tidligere "fostersøster" ;oP og hilser samtidig fra de trege menneskene de bor sammen, Elisabeth og Lasse.

helen ღ sa...

Lykke til med å finne gode hjem til valpene dine :) De er så nydelige disse bamsene.

helen ღ sa...

Nå fant jeg plutselig ut at du også har en hjemmeside ( i tilegg til denne bloggen), det var en fin hjemmeside :)
Hvor mye veier en voksen pom?
Min dvergpuddel veier akkurat 5 kilo.