mandag 3. juni 2013

Valpelaging...


Polly kom hjem fra kennel Freddygården idag. Hun har vært på romantisk kjærlighetsferie til N uch Freddygårdens Mighty Black Caddilac - 11711/06.
Det ble mange fine parringer så nå får vi bare holde pusten i spenning frem til vi ser om hun har tatt seg. Om det kommer valper så vil de bli født i slutten av juli...

Idag var jeg så heldig at jeg fikk byttet vekk noen vakter på jobben og da får jeg fri til NKK-utstillingen i Trondheim i juli. Så idag har jeg meldt på Sara i juniorklassen. Det blir første utstilling på rampetrollet så nå må vi vel bare legge oss i hardtrening... :)

2 kommentarer:

Janne sa...

Juhuuu, endelig noen gode nyheter <3 Venter i spenning med deg! NKK trheim here we come!!!!

Hvil i fred Askedask, alltid i mitt hjerte <3

Lillian sa...

Må bare ta litt lyntrening med Sara først :)
<3 Ask <3