lørdag 29. juni 2013

Hippetihipphurra!!

 
I går fylte minste barnebarnet mitt 1 år, herr Albertsen ble 6 år gammel og Janne Holmli ble veldig gammel. Hipp, hipp hurra! Alle gode ting er tre!

Idag var vi på bursdag til minstemann og heldig som jeg er så fikk jeg god hjelp av småttisene under mating av kaniner og katter. Jeg hjelper nemlig en kollega mens hun er på ferie, og det innebærer katte- og kaninpass. Hun har fire voksne katter og fire kattunger, to voksne kaniner og to små kaninbarn...


Oluf i kattehuset. Kollegaen min er så heldig at hun har et svært "fjøs" med stue hvor kattene kan strekke seg ut i sofaen...


Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke aner om dette er Ostepop, Siren eller Spike...
Jeg tror jeg må overtale Wiggo så vi kan skaffe oss en katt. Katter er jo ikkeno jobb i forhold til hunder, men de er veldig kosete. Favorittkatten min er nok Robbie, en Exotic som visstnok er en blanding av britisk korthår og perser. Han er veldig selskapssyk og jeg får nesten litt lyst til å kidnappe ham (evnt heter det vel å kattenappe ham). Jeg tror nok jeg vil ha meg en Britisk korthår den dagen jeg skaffer meg katt (Just saying i tilfelle noen vil overraske meg med en grå liten brite ;))...

 
Kaninmor og kaninfar. De små kaninbarna har jeg ikke fått festet på film enda. De er litt sky, men foreldrene er billige om vi vifter med en løvetann eller to...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen kommentar :) :) Btw, om du regner Albert i menneskeår, så er han mye gamlere enn meg ;)phu....-Janne-