søndag 18. desember 2011

Søt ja?

Nå er jeg ferdig med å strikke babykjolen og da gjenstår det bare montering og hekle kantene rundt. Nå skal jeg altså hekle, men Wiggo har ryddet igjen og nå finner jeg ikke heklenåla. Mens jeg vrir hjernen min for å finne ut hvor han kan ha lagt den så teller jeg til ti og surfer på nettet.
Nå er ikke jeg noen ihuga strikkefantast, men babyklær går an. Da blir man nemlig ferdig med prosjektet før man går lei, hvertfall før JEG går lei. Jeg er ikke noen kløpper på innviklede mønster så hver gang jeg er i den minste tvil om hvordan det skal gjøres så må jeg ringe til mamma med "strikkekrisen" min, så jeg tror nok et babyplagg er grensen for hva tålmodigheten til mamma kan tåle også selv om mamma er en engel som tolker oppskrift for meg uten å klage... :)
Idag fant jeg gave til Wiggo også... Yey... Da er jeg ferdig med julegavene for i år!
Nå er det bare vasking og julebakst som står igjen, men jeg har ingen planer om å bake mer enn 3 sorter i år. Jeg får heller mate småfuglene med fuglemat istede for julebrød i januar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

hmmmm,venter du på storken Lillian? :D i så fall så må jeg også hive meg i rundt på strikkepinnene :) Har ikke baka, å ikke vaska noe jeg + at julegavene er heller ikke i box :O jaja, julen kommer likevell :)

-Janne-

Lillian sa...

Ja, selvsagt Janne. Jeg venter alltid på storken, men det er ikke ventet noe hjemmebesøk her nei :)
Jeg får vel heller gi det bort til en eller annen jente :)
Du må ta deg en tur på førjulsbesøk Janne :)

Bodil sa...

Nååå <3 <3 Var ikke noe søt den der da!! Jeg kan strikke sjerf jeg, men alt annet er alt for avansert for utålmodigheten selv! Ikke er jeg spesielt god på strikkingen heller, så ett hullete sjerf er vel mer rett beskrivelse :P

Janne sa...

Hmmm,jaja dvs at jeg kan legge bort strikkepinnene en stund til da :P Ja jeg kommer på førjulsbesøk, har noe smått fra nissen som skal leveres også :)ji en lyd på hvilken dag som passer :) torsdag er en fin dag for min del :D ellers må d bli lille julaften :)

-Janne-

Lillian sa...

Det er jo vanskelig å strikke hullmønster Bodil så du er vel kjempeflink som klarer strikke skjerf med hull i ;)

Det er bare å komme når du vil Janne. Jeg skal være hjemme hver dag! :)