torsdag 21. april 2011

Torsdag 21. april

Dagene går stort sett med til vasking av hus, vasking av klær og vasking av hunder, og laging av lister over hva som skal gjøres, når det skal gjøres og hvordan det skal gjøres... Jeg er sikker på at Wiggo klarer seg fint som hjemmealenepappa i noen måneder, men kontrollfreak som jeg er så vil jeg gjerne ha et ord med i laget... :p
Punsel var ikke med til veterinæren for fjerning av tannstein i går, men hun får pusset tennene sine grundig med elektrisk tannbørste så hun får nesten ikke tannstein. Det lille hun får av tannstein skraper jeg med tannskrape selv... :)


Punsel er grei å barbere og pusse tennene på, men hun liker det ikke så hun er lettet hver gang hun er ferdig og får godbiten sin...



Timon (Hummingbird av Machiggian) er her for å parre, men hittil har han ikke fått napp. Vi håper på små Timon'er om to måneder..



Timon røyter for tiden og idag børstet jeg av ham et tonn pels. Han er en snill, liten mann og han sovner mens han blir stelt... Artig skrue ja :)

Ingen kommentarer: