fredag 8. april 2011

"Teodor" 8 måneder gammel

Lillegutt har blitt 8 måneder gammel og han begynner omsider å se ut som en pom igjen. Teodor hadde en skrekkelig monkeyalder og så ut som en q-tip i lang tid, men nå begynner han å bli en liten mann... Vi er veldig fornøyd med Teodor... Nå er jeg ferdig med eksamen og har bare tre dager igjen på skolen. Om to uker reiser jeg til Ålesund for å bo og jobbe i noen måneder... :) I mai har jeg konfirmant her hjemme, og nå venter vi bare på løpetider her hjemme. Wiggo må stå for parringer i vår og så satser jeg på at tispene planlegger terminen sin så valpene kommer når jeg har flyttet hjem... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, han er så utrolig flott <3 digger den gutten så innmari mye :D
Du har nok å henge fingrene i du å ja... Phu, blir nesten stresset på dine vegne :) Konfirmant igjen, tiden flyr! Om ikke lenge har Hedda flytta ut også ;)GO helg til deg å dine :)

-J-

Lise A sa...

Teodor har blitt en kjempefin gutt <3 Skjønner godt at dere er fornøyd med han :) Lekker bamse! Du får kose deg i praksis, blir nok spennende :)