torsdag 28. april 2011

Reisebrev fra Ålesund...

Jeg ser ut til å bli uten Internett mens jeg er i Ålesund. Har jo nett på iPhone, men det er begrenset hva man kan gjøre med det. Og jeg har nett på jobb, men når det fødes mange barn så har man ikke tid til å sitte på Internett...
Jeg skal hjem i midten av mai for min datter Maria's konfirmasjon. Mulig jeg får lagt ut bilder da...
Har hørt fra Wiggo at det har oppstått problemer med parringene. Tispene nekter visst å stå for hannene, men det er vel ei mening med alt...
Jenny (Damascusroad Designer Jeans) har fått løpetid og vi planlegger valper på henne. Hvem vi skal bruke er ikke helt klart enda, men skal si det så fort jeg vet noe...

Ålesund er forresten en veldig fin by, og vi har flott vær. Masse flotte fødedamer & søte babyer er det også :)
Ettersom jeg ikke får til å blogge så er jeg på Facebook. Lillian Nightingale Myhre :):)

Ingen kommentarer: