torsdag 12. mars 2009

This is what sorry looks like...

Albert får besøk av en barndomskjæreste til helgen ettersom han skylder henne et kjærlighetsbarn eller to.
Når man får damebesøk så må man jo ta en dusj og klippe tånegler først, men Albert syns slett ikke bading er noen nytelse. Gentleman som han er så står han likevel rolig mens han blir badet, men for et sørgelig syn....


Ferdig tørket med nyklippete ører og poter så ser han straks litt bedre ut...
Foran står selvsagt en ustelt monkeyMaud og ødelegger bildet. Maud er meget fascinert av kameraet, og villmarksjente som hun er så driter hun en lang marsj i om hun ser ut som noe katta har gravd opp i hagen....

Jeg prøvde å skulle ta noen bilder av Albert på bordet, men det er ikke greit å ta bilder uten hjelp. Myrsnipemor som jeg er så syns jeg likevel han ser flott ut... <3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så flott Albert er :p Han er en av mine favoritter ;)Flink du e med børste og saks.

Tone sa...

Oioioi, fiiine Albert!

Lillian sa...

Takker og bukker! ;)
Han er jo mannen i mitt liv... en av dem hvertfall :)

Anonym sa...

Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakar Albert. Dyreplageri det der - vaske bort godlukta han har jobbet så hardt for å opparbeide! He he he. Nei, jeg tror Albert kan være riktig så fornøyd med sluttresultatet selv om han ikke var like så fornøyd med prosessen dit ;o)

Helen sa...

For et hærlig ansiktsutrykk på Albert i dusjen. Han ble jo veldig flott når du fikk stelt han ferdig.

Lillian sa...

Ja, jeg tror absolutt det kan beskrives som dyremishandling- eller kanskje barnemishandling ettersom han er barnet mitt! ;)
Men det verste er visst å vaske ører/hode - å vaske magen er visst veldig ok! :p

Anonym sa...

Albert er så nydelig , kjempefin
farve på han.
Å så er du så flink til å klippe :))