mandag 23. mars 2009

Billig møkkahund til salgs....

... Eller hun er ikke egentlig til salgs, men jeg blir ganske lei av Maud innimellom...
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært nødt til å vaske av henne i dag. Hun står nesten i fare for å få våteksem så ofte hun må vaskes... Hmpfr...!!

Nå har vi bare sju hunder hjemme igjen etter at Mie reiste hjem i dag. Så får vi bare si tvi tvi og håpe at Albert blir pappa igjen om et par måneder...

Vi har fremdeles ei tispe med løpetid hjemme (billige Emma) så stakkar Albert slapper ikke direkte av for tiden, men, men... nå er det snart slutt! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe Lille nydelige Maud . Hun er litt av en herlighet ,selv om hun er litt "skitten " innimellom hehe :0)
Jeg håper også at Albert blir pappa i mai ;0)det fortjener han virkelig etter en fantastisk innsats hehehe.

Må takke dere for en kjempe koselig dag,og for en super jobb dere har gjort .
Mie har prøvet å leke den artige selskapslekem til henne og Emma her hjemme ,hehehe men Lea likte ikke den leken noe serlig ;0)
Anita:0)

Helen sa...

Den fine pomen der kunne jeg godt tenkt meg, men jeg har vel mer enn nok med å holde styr på de to puddlene...! Men en hund nr 3 kommer, men sansynligvis ikke så lenge jeg har to fra før. Og de skal leve i mange år har jeg bestemt.
Vet ikke hvordan det er med pelsen på dine, men lang puddelpels er nesten som borrelås,finner kvister og mye rart der etter en skogstur.

Anonym sa...

Er bare å sende henne på avlastning hit om du blir får lei av å vaske. Vi tar gjerne imot selskap både på tur og ellers:)

Anonym sa...

nå må du oppdatere snart

lill fredriksen sa...

hei jeg er lill fra fannrem og kunne godt tenke meg ei slik jente har hatt pomeranian i mange år så jeg vet alt om vasking og pels stell så skulle det bli aktuelt men salg for avtale eller hva som helst så bare takontakt min mai er lill-kristin@live.no