fredag 27. mars 2009

Helg igjen... :)

(På bildet; min kjære datter, Kia, og hennes forfengelige nakne venn, Punsel...)

Her skjer det ikke mye nytt for tiden. Det går i samme tralten dag ut og dag inn, men det er jo koselig å se at snøen kryper gradvis bort og at solen skinner litt lenger ut over dagen... Er litt koseligere å gå ettermiddagstur med hundene når sola varmer litt... :)

Jeg går bare rundt og kikker på en av "damene mine" for tiden. Jeg syns jeg ser tegn på at hun er drektig, meeeeeen så er jeg ikke sikker lell. Og så syns jeg jeg ser flere graviditetstegn igjen, meeeeen så blir jeg usikker igjen like etterpå... Jeg tar ikke hundene til ultralyd lenger, men velger heller å ta røntgen for å fastslå antallet valper. Om det bare viser én valp så er man mer forberedt på at det kan være nødvendig med mer hjelp...

Nå er det Norske Talenter på Tv og hundene ligger like under føttene på meg (Det kan jo hende jeg skal spise noe etterhvert, oooog at det faller ned smuler på golvet)...
Ble du fornøyd med oppdateringen nå da, Kia??!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

takk

Anonym sa...

fint bilde. det bringer frem glimtet i øynene mine : )

Lillian sa...

Ja, ikke sant?? :)
Jeg sier jo til deg at du må slutte å gjøre deg til når jeg skal ta bilder... :p

Janne`s Verden sa...

Jøss, hva enn Kia ser ut til å ha spist/smakt på så vil ikke jeg ha!!!! hihihi.....Makan til grining på nesa:) Punsel by the way, er nyyyydelig med strass:)hahaha, sjikkelig pyntedokke!!!

Jes, nå kommer vi snart på kjærlighetsbesøk. Håper Mira er like spent som meg:)hehe.......

Tanks for eplejus og poppcorn:)Matvrak jeg vettu....

Janne