søndag 29. mars 2009

Søndag og snøvær... :p

Nå har det vært ganske ok vær her ei tid og snøen har omsider begynt å krype tilbake, men i dag snødde det selvsagt igjen... Jeg er litt lei grisevær nå og jeg ønsker meg vår! :)
Blir mye mer vask og pelsstell etter tur når været er som det er nå... vått og sørpete... Hmpfr...

Ask leker kameleon på pleddet... fargene ble helt feil med blitz på ettersom han ser "brun ut i kantene" på bildene og pleddet ser mer grått ut (umulig å ta bilder av sorte pommer), men man ser nesten bare en rosa tungespiss når man titter ned på pleddet nå...

Ask er en koselig liten fyr. Bråker aldri og er veldig kosete av seg (hvertfall om jeg koser med Albert for da ser det nesten ut som han blir sjalu...)

Lille Klatremus Hedda er IKKE klar for sengen... Hun er som regel veldig enkel å legge om kvelden, men små divaer må vel få lov til å bestemme litt innimellom...

3 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Du må nok bare bite i det sure eplet... Hedda kommer til å være DIVA i laaaange tider;) hehe
Ask er jo bare tøffingen sjøl!:)

Å jeg er tilbake på nett etter uker med sykt vond skulder...æsj! Må nok få meg "smort" i kveld med både ibux å det som er...
Så må vi klargjøre oss for sommeren, jeg må slanke magen og det tror jeg jaggu Chablis må også;) Vi har begge blitt feite i løpet av vinteren. Bikini sesongen står jo for døren;) haha

Å ho divaen våres mista jo ikke et pels-strå i løpet av løpetida, tvert imot... så ho ser virkelig trill rund ut. Jaja vi får bare jogge "som faen" som dem sier her nord:)

Super kveld til dokker der "sør"

Lillian sa...

Hedda har omsider sovnet etter en halvtime med "Når trollmor har lagt sine elleve små troll" sunget med monoton stemme.. Bore them to sleep sier jeg bare! ;)
Du er jo i et utsatt yrke for å få skulderproblemer stakkar! :S Får håpe det blir bedre med ibux og godt stell av mann! ;)

Ja, det er forskjell på pelsen til pommene. Emma ser ut som en bitteliten pom når valpene reiser og pelsen faller, men det vises ikke på henne at hun røyter etter løpetid :)
Du snakker om slanking ja... huff... Både jeg og pommene har godt av bedre turvær for å si det sånn ;)

Elisabeth sa...

"Bore them to sleep sier jeg bare! ;)"

He he he. En mor etter min egen smak :o)