mandag 2. mars 2009

Hedda med i motejuryen på TV...

At jeg ikke er noen flink fotograf kommer vel ikke som noen overraskelse på de som kjenner meg, men jeg var litt "heldig" med bakgrunnen da jeg skulle ta bilder av Hedda i det nye hjemmestrikkede antrekket hun hadde fått av mormor....

Pen dame i ny strikkedrakt.... Sjekk kommentaren på tv:
"Profesjonell, artig, flørtende og sexy i en drakt! Det er nøkkelen."

Jeg syns kanskje det var drøyt å benytte ordene " flørtende og sexy" om en ettåring, men....

Her tror jeg det skal stå at det er IN med vide bukseben og at den sitter fint over hoftene... hehe...


Og nok en snikkommentar fra tv: "Gulldrakten var jeg mest skeptisk til, men den ble favoritten"...
Idag har vi gravd vollgraver rundt tomten etter at jeg plutselig manglet tre hunder... Lucy, Maud og Bea stakk av i dag, men kom tuslende tilbake av seg selv utpå formiddagen... Godt de har vett til å komme hjem igjen! :)
Om noen har lyst på snø så har vi masse til overs... Skal få det helt gratis!!! :)

6 kommentarer:

Karen sa...

Oss tjuvtitta på bildin tå "Værdalsjentun" på Vinstra au damma. Kjæmpenett jente i fin fin
strikkadress.

Helen sa...

Så kjekt å ha en mormor som er så flink til å strikke, ble jo kjempefin.
Så bra hundene kom tilbake...jeg hadde blitt kjemperedd hvis mine hunder stakk av.

Anonym sa...

Hedda er til å spise opp :) hun er bare sååååå søt! kjempefine klær hun har fått,det er absolutt flott med strikket klær:)
-Janne-
P.s jeg beggyner å bli kaffetørst:) hehehehe

Anonym sa...

Hehe,favoritten min er rød strikkedrakt med bamser. Kjempefin!!
Nydelige lille Hedda :))
Nina

Lillian sa...

Ja, mamma er kjempeflink til å strikke (Lucky me) og jeg syns jo det er sjarmerende med strikkaplagg :)

Bare å ta en tur det Janne. Alltid kaffe i huset vettu!

Tone sa...

Haha, for noen blinkskudd!!! De må tas vare på.
Kjempefin ble den dressen!