onsdag 5. september 2012

Smått, men godt :)


Nyeste barnebarnet mitt, Lars Magnus. Han er 2,5 mnd gammel og skal døpes her neste helg. Han er søt som sukker, men ikke spesielt glad i bestemora si for hver gang han ser på meg så begynner underleppa å riste... Her er et bilde hvor han neeesten smilte... :)


Sofie har et utrolig godt sovehjerte. Den som sover synder ikke..
Hun har faktisk åpnet begge øynene nå, men hun foretrekker å holde dem lukket for å få skjønnhetssøvnen sin. Og så skjønn som hun er så er det ikke rart hun sover masse...


Jeg fikk forresten et flott navneforslag på e-post, men jeg har ikke peiling på hvem det kommer fra. Takk til den anonyme damen (evnt mannen) som foreslo Queen Bee av Machiggian... Ikke heeelt bestemt på hannhundnavnet enda. Tar gjerne imot mange forslag! (men jeg tror ikke det blir Q-tip av Machiggian).

Bertil kommer forresten til å bli for salg om ca. 6 uker. Tenkte jeg skulle ta bilder av ham også, men så hang han fast i puppen og da hadde jeg ikke hjerte til å rive ham unna. Bertil vet å sette pris på en kvalitetspuppestund...

Ingen kommentarer: