søndag 7. august 2011

Valpebesøk

Idag har valpene hatt besøk av en familie på frosta. Jenny sine valper har blitt 4,5 uker gamle og Polly's valper har blitt 4 uker gamle. På bildet over er "Milo" fra Jenny's kull...
Nok et bilde av Milo... Stakkar liten mann har ikke fått klippet ører og poter for anldningen, men ettersom vi kom hjem fra Tyrkia på fredags kveld har ikke valpeklipp blitt prioritert...
Kraftpluggen "Nasse Nøff" fra Polly sitt kull... Macho med stor M...
Og til slutt et bilde av minstemann i flokken; "Nysgjerrige Nils". Han er også en machomann... Alle valpene har masse pels og flotte hoder så det er ikke enkelt å velge seg en valp. Nå har jeg allerede lovet å gi en mann ved navn Helge førstvalget, men det blir nok ikke enkelt å velge blant de tre resterende likevel...
Etter vi har kommet hjem fra ferie har jeg prioritert å bade hunder og barbere nakenhund, og i tillegg har jeg klippet klør/poter på ørti hunder, men likevel er jeg langt fra ferdig. Må nok bare sette alle kluter til om jeg skal rekke over alt før jeg må tilbake på jobb.
Teodor skal stilles ut til helga så jeg må nok bade og klippe ham også. Sørgelig nok har Teodor bestemt seg for å røyte nå og han ser stusslig ut. Det er nesten så jeg har lyst til å trekke ham fra utstillingen, men shit au.
Ønsker alle sammen, stort og smått, velkommen til dobbelutstilling på Soria Moria til helgen.
Break a leg! (Ikke bokstavelig ment!)

Ingen kommentarer: