tirsdag 3. mai 2011

Så det så...

Idag har jeg "fri" og det er sol, men likevel sitter jeg inne og skriver oppgave og praksisavtaler etc... Shaijt.... Jeg foretrekker å skrive oppgaver mens vi har skole. Når vi er ute i praksis så har vi mer enn nok å skrive på lell...

Jeg har fått masse spørsmål om hvem som har blitt parret og svaret er NADA... Ingen av tispene har ønsket seg barn i år. Men håpet for valper er her fremdeles; vi har nemlig to tisper til vi skal forsøke parre. Og der håper jeg på knallbra valper...
Og for dere som lurer på det så tar jeg ikke ultralyd av hundene mine når de er parret. Og uansett så er UL på hund og mennesker to forskjellige ting; man kan IKKE se hvilke kjønn det er på valpene. Man kan heller ikke se hvilke farger det er på valpene. Så dere som ønsker dere en B&T-valp må nok bare smøre dere med tålmodighet og se hva som blir født...

Takket være Hanne har jeg blitt hekta på Bendit Smoothie. Den med jordbær, bringebær og blåbær er magisk. Som godteri med god samvittighet :):) Ellers er Nescafe pulverkaffe et elendig substitutt for vanlig svart kaffe...

Nå har jeg bestemt meg for å reise hjem en tur den 11. Mai. Dere som har sendt meg Mail må vente på svar til da :)

Ingen kommentarer: