lørdag 21. mai 2011

Hundehelg i Ålesund...

Nå håper jeg Emma får valper. Fikk melding fra Wiggo i går kveld om at Emma og Albert har hatt nok et heng. Emma er av den typen som aldri gjør noe halvveis. Om hun skal henge, ja da henger hun like gjerne en halvtime opp til en time.
I går sov jeg ca. to timer etter nattevakt før jeg tvang meg opp av senga for å dra på utstilling i Sunnmørshallen... denne gangen uten hund, og kun for å se på andres hunder. Litt mindre stress ja! :)
BIR og BIG voksne ble Taa Palati's Rumba Queen med sin unge handler Andrine. BIR og BIG2 valp ble Kjell Rune's Baicko. En skjønn liten pom-mann på straks ni måneder...
I tillegg til å se på mange andre flotte hunder så fikk jeg møtt Anne-Beth med kjæreste og Thira... Thira har blitt voksen dame på tre år, og hun har blitt mye mer harmonisk i proposjonene. Hjelper å få masse stri voksenpels og rikelig med ull... Pommer er mer delikate med masse ståpels altså... :)
Thira har mange bra kvaliteter og hun er helsort med klare, avgrensete tan-tegninger. Jeg gleder meg til å se valper etter Thira. Tror det blir bra om hun finner en liten B&T-bærer med kort snuteparti :)
Til helgen skal jeg hjem en tur og jeg gleder meg... For hundegale mennesker er det tortur å være uten hund i flere måneder... Men på tirsdag skal jeg besøke Marco. Marco flyttet til Mirjam og Arnfinn i Ålesund, og jeg gleder meg til å se ham igjen. Sist jeg så ham så var han bare en unghund... :)

Kryss fingrene for at det blir valper om to mnd :) Det gjør hvertfall jeg...

2 kommentarer:

Bodil sa...

♥ Jeg krysser det som krysses kan for en super graviditet og en kjempe bra fødsel for Emma! Måtte det komme noen herlige små sunne valper om to måneders tid! ♥

Hils Marco så mye fra Kaisa, jeg er sikker på at han har blitt en riktig så fin herremann :)

Lillian sa...

Takk :)
Skal hilse når jeg møter ham... Spent på om han har forandret seg nå :)