mandag 16. mai 2011

Hipp hipp hurra!!!!!

Den 14. mai ble min mellomste datter Maria konfirmert. (Maria er den fineste jenta på bildet... :) Hun er også den eneste som kikker i kameraet.)
Jeg dro hjem fra Ålesund for å ordne til konfirmasjon og nå som den er over så er det på tide å dra "hjem" igjen...
I morgen, på selveste 17. mai, skal jeg busse nedover til Åsebøen 11, til min flotte hybel som ikke er oppusset på ca. 30-40 år.
Jeg kommer til å savne mann og barn, og hundene, men tiden går vel fort til slutten av juni... Ca. halvveis for denne gang...

Her hjemme skal hannhundene på oppfeiting etter seks løpetider på rappen. Albert, Teodor og Ask har gått betraktelig ned i vekt med løpetispene i samme hus. Nå har Emma løpetid, men resten er ferdig. Når hun er ferdigparret så blir det roligere her hjemme til Wiggo... :)

2 kommentarer:

Anita Solvik sa...

En nydelig konfirmant :0) vell overstått feiring av en flott jente .
Ja det er godt når løpetiden er på hell . Det blir liksom greit å ha disse ulende hannene i hus igjen da . Løpetid er jammen slitsomt :0)
Håper du koser deg i praksis, selv om savnet hjem sikkert blir stort iblandt :0) Ønsker deg og dine en flott 17 mai

Lillian sa...

God 17. Mai til deg og dine også Anita :) Kjedelig å bo hjemmefra, men jeg savner faktisk ikke hylingen fra hannene under løpetiden :):)