onsdag 17. november 2010

Æsj...

Hvor ble det av "True Blood" idag? Det er det eneste jeg av og til ser på tv. Usle tv-folk som ikke unner meg 30 minutter tv i uka... arg...

Idag reiste Polly til sin nye familie... Det er litt trist når man sender bort hunder man har hatt ei stund, men sånn er livet. Polly fikk ny familie som har tid til henne og hvor det er mindre konkurrenter om oppmerksomheten... Lykke til Pollymor...

Lykketrollet & Maria... Nå er Lykke 8 uker gammel og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med henne. Selge eller beholde...??
Jeg skal jo flytte til neste år for å jobbe på forskjellige sykehus og jeg tror Wiggo ser mørkt på å ha så mange hunder alene i tillegg til hus, jobb & barn... Litt av et puslespill...

Pelsbomben Lykkemor...


Har forresten fått svar på obduksjonsrapporten nå. Og verken veterinærinstituttet eller laben i Tyskland kan finne tegn til bakteriell infeksjon eller herpesvirus. Konklusjonen var at valpene var "umodne"... Snodig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke blir bare flottere som ukene går :) In love <3

-Janne-

Jeanette Bye sa...

quJaaaa!!!! helt bedårende!!!!!!!!! <3 Vil ha <3