tirsdag 9. november 2010

Lykke Lig :)

Lykke er 7 uker gammel og begynner å bli en liten bamse. Hun veide like under 700 gram idag så hun har fin vekt for alderen... Nå burde jeg vel strengt tatt ha klippet ørene på henne, men hun ble meget fornærmet på meg da jeg klippa potene/klørne så jeg tror jeg får vente med øreklipp til senere i kveld evnt...

Nå har jeg omsider blitt ferdig med eksamen i vitenskapsteori og forskningsmetoder, og jeg er så lettet. Nå skal jeg stelle hund og ta et glass vin i kveld og bare nyte at jeg er ferdig... I morgen og resten av uken er det nye temaer og ferdighetstrening; og på mandag og 10 uker frem i tid er det praksis...

Til helgen skal vi til Sverige en tur for litt parring... Woho... Om to måneder får vi forhåpentligvis valper igjen...
Nå burde jeg vel stelt lillemannen min litt. Cirka Teodor er en søt liten mann, men han elsker å smiske med store voffser med det resultat at han blir siklet ned. Han trenger absolutt en dusj, men tror ikke han ser helt behovet for det selv. Heldigvis er han enkel å overtale bare han får en liten skinkebit for strevet... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig nydelig hun er! En sikkerlig bamse pom! :D

Krysser fingrene for at du får like bra resultat på denne eksamenen som den siste du tok, og jeg har trua. Du er så dyktig!

Kos dere med parringen i helgen, og hils Wiggo ;)

Lillian sa...

Takk Bodil, men vi får bare "bestått" eller "ikke bestått" på denne eksamenen... Det er jo ikke fagstoff i så måte, men nødvendig for en mastergrad og oppgaveskriving.. Kjedelig!!
Skal hilse tilbake... Hils til dine du også ;)

Anonym sa...

Flinke Lillian:) Gi meg litt av den smartheten din da??? Ja takk :)
Du fortjener et glas vin,skulle gjerne tatt det sammen med deg...

Lykke Lig er bare et mesterverk av en valp :) <3 Smelter hjerte mitt hver gang jeg ser henne...

Parring??? hmmm, spennende!!! Du gjør meg IKKE nysjerrig nei....

-Janne-

Anita sa...

Å nei å nei for en nydelig liten Lykke klump <3

Held og lykke til med parring i helgen og vell overstått enda en eksamen :0)