tirsdag 30. november 2010

Siste dag i november...

Lille Lykke har nå rukket å bli 10 uker gammel og i morgen flytter hun til sitt nye hjem...
Jeg har halvhjertet prøvd å ta bilder av henne, men det er ikke enkelt. Når jeg skal prøve å ta bilder så løper hun jo bare mot meg og skal helst slikke på kameralinsen. Hadde nok hatt mer suksess om jeg hadde fått hjelp, men av en eller annen grunn så er ingen i familien her spesielt sprudlende og glade når jeg spør om hjelp til pommebilder... Jeg har nok ikke oppdratt mann og barn godt nok...

Lykke reiser ikke så langt og hun blir nok å se i utstillingsringen om ikke alt for lenge... :)


Tiden går fort, nesten litt for fort... I morgen er det 1. desember allerede. I helgen skal vi ha barnedåp her til barnebarnet mitt og ellers leser jeg så de grå hårene spretter fram. Straks evaluering av praksis så da er det bare å forberede seg...
Ca. Teodor begynner å bli stor gutt nå og han ligner på en avblomstra løvetann. Altså sånne som kun har frøene i behold; rund, fluffy og gråhvit... Snille, lille mannen...

2 kommentarer:

Anita S sa...

En liten vakker Lykke Stjerne <3

Lykke til med barnedåpen til vesle prinsen :0)

Anonym sa...

Hun er en drøm å se på:) herlig tempramang også har jeg hørt;)
Barnedåp blir kos vettu,du er så flink å ordne du Lillian samtidi med husmorjobb og studenliv:) hvor henter du energien i fra?
-J-