fredag 5. november 2010

Frustrasjon...

Idag har vært en filledag... Jeg hadde med meg Albert til veterinæren for å se om vi fant en årsak til at han er en passgjenger. Han fikk helundersøkelse med blandt annet røntgen av alle beina i kroppen sin. Og konklusjonen ble:

Jeg er fattig!!! Å få en hund helsjekket koster tydeligvis myyyyye cash. Og det er ingenting i hele verden som feiler ham. Ikke så mye som en øøøørliten forkalkning engang...!!

Ettersom jeg snart har eksamen så måtte jeg jo bruke studiedagen min til noe fornuftig... Nei, jeg leste ikke, jeg sa at jeg brukte den fornuftig!
Altså jeg vasket hus og badet hund. Man skulle tro jeg hadde lært meg hva som er lurt etter flere år med hund, men neida; jeg vasket hus først og deretter badet jeg hund. Så måtte jeg støvsuge igjen etterpå.... Damn!!
Så tenkte jeg at jeg skulle ta noen bilder av Maud mens hun var nybadet og nyklippet, men etter å ha tatt ett bilde så var kameraet tomt for strøm... Arg! Og når kameraet var fulladet igjen så hadde Maud vært ute i hagen og rullet seg i vått gress.... Snufs!

Og SÅ; glemsk som jeg er så hadde jeg allerede glemt at jeg hadde vært hos veterinæren og kastet bort tusenvis av mine elskede penger da jeg skulle ut og handle til helga. Jeg hadde det litt travelt da jeg dro så jeg løp til butikken i joggebukse og med en jakke full av pomhår, og da jeg trakk kortet så stod det "Ikke godkjent".... Akk O Ve... Minuttene går ikke særlig fort når man står i kø med en skrikende treåring mens man prøver å ringe kontofonen for å overføre penger mellom kontoene sine... :p

Ellers: God helg! :)

Ingen kommentarer: