søndag 23. mai 2010

Pinsehelg

Bildet er av Molly 8 uker gammel.
I morges (altså jeg sov etter nattevakt så min "morgen" var litt langt utpå dagen egentlig) ble jeg vekket av en koselig MMS fra Anita Skedsmo som kunne fortelle at Molly (Frozen Snowflake Av Machiggian) ble BIM på Mosseutstillinga idag...
Gratulerer Anita & Molly; Dere er dyktige!
Ettersom jeg ikke får overført bilder fra tlf til pc så blir det ikke noen nye bilder av Molly før Anita sender bilder på mail. Jeg tror jeg begynner å gå ut på dato for jeg henger ikke helt med på sånne ting... Akk O Ve...

Nå har jeg bare 2 nattevakter til før vi skal sette nesen nord og dra på utstillingen i Mo i Rana. Jeg har ikke klippet en eneste hund enda og jeg må bade hele hurven så fort som mulig. Jeg mangler ork og energi, og jeg misunner de som har korthårsraser. Nå har jeg jo nakenhunden, men jeg tok feil da jeg trodde at "pelsstellet" på en nakenhunden var enkelt; det er jo omtrent mer jobb med en naken hund enn med pompels.
Jeg burde kanskje skaffet meg hundehjelp/hundebader. En veldig "lukrativ" avtale med slavearbeid til null lønn, horrible arbeidstider og som en ekstra bonus; en sur og uopplagt sjef... Hvem kan vel motstå det?

4 kommentarer:

Hilde sa...

GRATTIS til eget oppdrett !! Og tenk så sløv JEG ER - som ikke husket at det var ustilling rett borti gata !! Gremmer meg - og det skal jeg jammen gjøre en stund !

Lillian sa...

Takk! :)
Ikke greit å få med seg alle utstillingene nei... ;)

sandra sa...

legger herved inn en søknad til stilling som slave hos den sure sjefen ;)

Lillian sa...

Haha... Du er eneste søker så da er vel jobben din Sandra! ;)