søndag 2. mai 2010

Honey BIR & Bertil BIM

Bertil og Lise i fint trav....

Oppmerksom pommemann....

Lise & Bertil i ringen... Bertil stilte i 6-9 mnd ettersom han straks blir 9 mnd gammel. Han stilte mot en annen machiggian-valp fra 4-6 mnd klasse, nemlig Timon, men Bertil trakk det lengste strået ettersom han var mer utviklet...

Terje & Honey i ringen... Honey stilte i 4-6 mnd klasse.

BIM & BIR.... Bertil ble BIM og Honey tok nok en gang BIR-plasseringen...
Gratulerer til Lise & Bertil og Terje & Honey....

"Honeycorn av Machiggian"
Bildet er tatt av Honey på Sunndalsøra der hun ble BIG2 begge dagene... Bildet er egenhendig stjælt fra Terje & Camilla sin blogg. Terje og Camilla eies av Honeycorn....
I helgen har jeg hatt nok en jobbehelg så nå skal jeg slappe av og prøve å overse småfurtne pommer som ikke har fått tur idag. Hundene mine har generelt lite forståelse for at eieren er sliten og ikke har ork til å dra på oppdagelsesferd i skogen, så vi får se hvem som vinner til slutt...
Enten slutter de å stirre meg i senk ellers må jeg opp av sofaen.....

Ingen kommentarer: