mandag 3. mai 2010

Eplet faller ikke langt fra stammen....

Lucy fikk seg et etterlengtet bad idag, faktisk første bad etter fødselen for fire uker siden. Ok, når jeg skriver etterlengtet så er det en sannhet med modifikasjon; Lucy lengtet nemlig ikke etter et bad, men jeg syns hun lignet en brukt skurefille med tvilsom odør....

Lucy er veeeeeeldig sulten for tiden og er fast inventar på kjøkkengolvet. Det kan jo hende det detter ned en smule eller to på golvet....

Ble ikke noen bildesuksess idag.... Lucy var helt i 100 da barna laget seg mat etter skolen og hun klarte ikke å stå i ro så lenge av gangen. Lukten av nudler fremkaller nemlig forventningsfulle rykninger hos Lucy...

Lille Saga er 4 uker gammel... Hun har likhetstrekk fra både mamma'n og pappa'n sin, men er nok en tanke mer feminin enn Albert var... Og godt er da endelig det....

Saga er allerede en bortskjemt liten kosebamse, men hun lukter sååå godt og hun har massevis av pels man kan varme fingrene på... :)

Søt ja?
Kan nok bli vanskelig å selge henne så i hodet mitt er hun pr dags dato blitt plassert under "Behold", men det er tidlig å si. Er enklere å se hvordan hun blir når hun begynner å røre mer på seg...

2 kommentarer:

Anita S sa...

Fine Lucy <3 hehehe enda en av mine favoritter, ser slekts likheter med Lea her ja selv om Lea er litt grovere i ansiktet . Lille Saga ser bare aldeles nydelig ut .

Lillian sa...

Hun er nokså lik Lea ja, men det er jo ikke så rart for de er vel halvsøstre?
:)
Nå må du snart melde på til Verdal- og Steinkjerutstillingene... Jeg har overnattingsplass til både deg og Nina! ;)