mandag 17. mai 2010

Nok en jobbehelg...

I helga fikk vi besøk av Timon, Marius & Bodil etter at de hadde deltatt på valpeshow på Steinkjer for dommer Kristin Hoff. Jeg jobbet selvsagt denne helgen også så jeg fikk ikke sett på, men det er veldig hyggelig med besøk da...
Camilla & Honey, og Kine & Dumle stakk også innom en tur etter utstillingen. Honey er lik sin mamma og yppet opp sine tidligere samboere mens Dumle syns det var best å legge seg så flat som over hode mulig... Artig å se på hundespråket... :)
(På bildet er det Bodil som får fjernet tannstein av Saga)


Honeycorn Av Machiggian (Honey) gikk i klassen 4-6 mnd og ble BIR, BIG & BIS 3. Fin lita frøken i fint trav...

Gambler Av Machiggian (Dumle) ble BIM. En kjekk, ung mann som gikk i klassen 6-9 mnd....

Lille Timon & Bodil. (Bodil til venstre)
Hummingbird Av Machiggian (Timon) gikk i klassen 4-6 mnd ble plassert BHK2 etter Dumle, og han gikk som bare det i ringen. Jeg har nemlig smugkikka på Bodil's lille videoklipp i bloggen hennes.. :)
Jeg veide forresten Saga idag. Hun er 6 uker gammel nå og veier 589 gram. Så jeg tok ikke så feil da jeg tippet 600 gram... Hun følger ukene fint ja! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjekt med tannstein fjerner på fire bein altså! Tror sannelig jeg må skaffe meg en sånn en jeg også. Eneste faren med sånne er jo att de er så søte att det er fare for att man får lyst til å spise de mens de driver på med tannstein fjerningen. (iallefall jeg som er alt for glad i søtsaker)

Saga er bare helt nydelig og jeg kjenner jeg ble sikkerlig baby syk av å kose med henne!

Som alltid kjempe koselig å være på besøk til dere. Satser på att det ikke blir så lenge til neste visit :)