onsdag 7. april 2010

Valpedåp



Lille valpen til Albert & Lucy har nå fått navn, og hun skal hete "Saga", men kennelnavnet blir jo selvsagt lengre enn langt... :) Alt går bra med både Lucy og Saga, og de tilbringer dagene innlosjert på barselsavdelingen i andre etasje... Jeg skal få tatt noen bilder av den lille søte damen om noen dager, men akkurat nå så ligner hun bare en liten rød mus lell...

Jeg sitter allerede og planlegger neste kull. Det blir nemlig Maud som skal parres med en B&T-hanne, men hvem den heldige beileren er har jeg ikke bestemt meg 100% for enda. Jeg vil gjerne reise dit og se hannene "live", kjenne på dem, se bevegelsene, og ikke minst gemyttet før jeg tar valget. Det er skummelt å lite kun på bilder...

2 kommentarer:

Anita Solvik sa...

Det var et meget pent navn på den lille frøkna <3 Gleder meg til å se henne =)
Lykke til i jakten på en flott herremann til Maud =) Det blir sykt spennende :))blir vel et rent bord med B&T der da =))

Anonym sa...

Gleder meg til å se henne :) <3 Hun er sikkert NYDELI :)))) Som vanlig kommer jeg nok å koser masse med henne når hun vokser til litt!
-Janne-