søndag 25. april 2010

Heldiggrisen...

Jeg har alltid flaks, og myrsnipe som jeg er så må jeg si jeg har vært veldig heldig med mine to yngste avkom (altså; jeg har vært heldig med den eldste datteren også, men hun var ikke med på bildet... hehe).
Jeg er så heldig som har elva og skogen like ved huset vårt, og idag var vi kjempeheldig med været også. Det er alltid koseligere å spise lunsj utendørs når regnet ikke pøser ned...
Og mens vi var ute så ringte Bodil for å fortelle at Timon ble BIM med kritikk verdt å ramme inn. Han ble BIM på utstillingen i går også, og Honey ble BIR og BIG2 begge dagene. Jeg må si jeg hadde flaks da jeg solgte valpene mine til så dyktige folk.

Lille Polly begynner å bli voksen og hun elsker å løpe uten bånd... Nok en fordel med å ha tilgang til privat strandområde... Flaks!

En uklippa Polly med Bea i bakgrunnen... De har flaks om de er tilstede når Hedda skal spise lunsj for 1/3 av brødskiva detter som regel ned til hundene... :)

Ingen kommentarer: