tirsdag 6. april 2010

Plutselig én mer...

Askedask liker naturlige jenter og bryr seg ikke så mye om de har ubarberte legger.
Punsel begynner å bli billig nå så det er ikke mange timene før vi må begynne å stenge hannene og Punsel fra hverandre...

Og JIPPI, vi fikk en valp idag. Lucy fikk en liten tispevalp på 104 gram i formiddag. Det ble dessverre keisersnitt, men det går bra med både Lucy og valpen. Lucy har fått melk og ligger og steller for den lille datteren sin.
Navn på valpen har vi ikke bestemt enda. Hedda Aurora bestemte at hun skulle hete "SALE", men det er ikke vedtatt enda. :)

5 kommentarer:

Hilde sa...

Gratulerer masse med "familieforøkelsen". Har fulgt spent med for å "se" hva det ble. Godt å lese at det går bra med både mor og barn. Kos dere med den lille ;)

Anonym sa...

Gratulerer masse med liten valp :) Jeg stemmer for att den skal hete gaffa ;)

Anita T S. sa...

ENDELIG så kan jeg si :Gratulerer så mye med Lucy og Albert sitt kjerlighets barn <3 gleder meg til å se bilder av lille SALE ;)Er glad for at det gikk bra med både mor og barn <3<3
Jeg er lykkelig for at ikke vi har løpetisper nå- synest det er litt travelt ,kos dere ;) =)

Lillian sa...

Takk alle sammen! :)
Fine valpebilder på hjemmesiden din Hilde ;)
Nei, det blir ikke Gaffa altså Bodil..
Jeg har flere løpetisper nå Anita, så om du kjeder deg så kan du få låne ei :)

Anita S sa...

Sorry Lillian , jeg kjeder meg IKKE hehehe .