fredag 23. april 2010

Et innlegg blottet for hund.... nesten....

Må nesten legge ut bilder av barna innimellom også; altså mine tobeinte barn. Som regel blir det veldig mye bilder av firfotingene mine....
Her er Christine og Hedda i ferd med å legge puslespill/spise rosiner. Hedda syns det er veldig enkelt å legge puslespill; om bitene ikke passer helt så brekker hun bare av en bit eller eventuelt presser den på plass...
Det er ikke så mange månedene til Christine får sin egen baby og jeg blir bestemor. Hvor rart er ikke det? Jeg føler meg slett ikke gammel...

Hedda har kommet i en ikke-smile-på-bilder-periode...

Hedda har startet taxi-service. Hun har nemlig fått ny trehjulssykkel og på sykkelen kan man ha en passasjer. Det er bare Emma som syns det er stas med skyss, men én kunde er bedre enn ingen...

Hedda har fått ny veske, for med ny veske så kan man gjemme mamma's telefon, nøkler og andre viktige ting. Tidligere brukte hun plastposer når hun gjemte skattene sine, men når man straks er tre år gammel så må man ha utstyret i orden...
Bak står Lucy, Albert og Polly...

Og her var det neeeeeeeeeeeesten et smil....
Det er så flott vær nå og ENDELIG har all snøen smeltet i hagen. Jeg trodde aldri vi skulle få en snefri sommer, men yohooooo nå er den borte.
Nå er vi omtrent ikke inne om dagene. Om vi har fri så går dagene med til hundetrening, turer og hagearbeid, og i helga skal vi få flyttet Saga fra andreetasjen og ned til kjøkkenet... :)
God helg og lykke til på Sunndalsøra for dere som skal stille der...!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Hedda er verdens søteste Hedda :) Blitt så stor å flink at :)) Gøy å se at det er en menneskemage hos dere som vokser også, å ikke brae pommemager :) hehehe....
Go Helg til dere :)

-Janne & Co-

Tone sa...

Takk for tobeintinnslag i bloggen.
Herlige jentene!!!