torsdag 7. januar 2010

Pombesøk dagen før dagen...

Idag hadde vi besøk fra mamma'n og pappa'n til Kaisa, Mauds søster. De kom helt fra storbyen, altså Trondheim, for å se på valpene og jeg tror de syns det var ganske greit å bli bitt av seks Pirayapommer....

Lille skjønningen Loke. Han har fått seg en liten fanklubb allerede, men jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med ham enda... Taim Vil Sjåv!

Flotte Lokegutten.... <3

Bodil med monkeytrollet Polly, Bertil og Lucifer innerst i armkroken....

Bodil med Bertil til venstre og søsteren Hello Kitty til høyre...

Bodils mann og Honeycorn, alias Hånni...
I morgen skal Albert inn til storbyen for å se om veterinærene der har smått nok utstyr til å pille ut det han har stukket oppi nesa. Albert har gått mange uker med noe oppi nesa og det blir verre og verre lukt for hver dag som går. Nå håper jeg at de omsider skal klare å fjerne fremmedlegemet. Jeg begynner å bli lei av å løpe til veterinær med uforrettet sak, og stakkar Albert er nok lei av sin karriere som stinkdyr...
Jeg gleder meg til å få Albert tilbake til sitt gamle jeg, men jeg gruer meg også. Det er alltid skummelt å legge hundene i narkose og jeg kommer nok til å holde pusten til han er ferdig og har våknet opp...
Kryss fingrene!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så fint og koselig bilde du har fått i headeren på bloggen din.
Her er det mange nydelige valper som alldid :)
Min lille Bajaz skal kanskje bli pappa,han har hatt en tispe på besøk her.
Ha en fin fredag og god helg :)

Lillian sa...

Takk skal du ha Helen! :)
Så spennende med Bajaz. Nå blir du bestemor!!!! :) La meg få høre hvordan det går da... :)

Anonym sa...

Hadde det kjempe koselig både med to og firbente i går. Loke er jo bare en stor sjarmør! :)