fredag 1. januar 2010

Nyttårssalg på pomvalper....

... Det hadde hvertfall Camilla ønsket, men dessverre har vi ikke to-for-prisen-av-én-salg på valpene altså.... hihi...
Valpene til Emma er straks fem uker gamle, og Jenny sine valper blir 7 uker gamle. Tiden flyr og om ikke alt for lenge så blir det mindre tissedammer hjemme hos oss når valpene skal flytte...

Camilla med Honeycorn, Hiawatha og Hello Kitty...

Tre småttiser som ble veldig trøtt etter alt besøket idag...

Lucifer er straks 7 uker gammel, og jeg tror han skal få bo hjemme hos oss. Han er en liten søt pombamse med bestemte meninger. Ser ut som Camilla syns han var til å spise opp....

Liten kort mann... Masse personlighet i liten forpakning! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh! Må jo isåfall ha vært årtusenets beste nyttårs salg da. Utolig søte pombamser :) Kommer innover en dag å koser litt jeg også :)

Maggan sa...

Hoppas Wiggo moch tjejerna har varit snälla med dig i dag, och att du haft en underbar födelsedag <3

Lillian sa...

Jeg var hjemme alene i går Maggan, men jeg fikk masse våte susser av valpene mine ;) hehe...
Man kan vel ikke ha bedre feiring enn å sitte på golvet med seks valper som vil ha kos! :)