tirsdag 12. januar 2010

Hiawatha alias "Bertil" er til salgs..

Bertil er 6 uker gammel og ser smellvakker ut! <3
Ikke enkelt å ta bilder av småpommer som løper mot kamera....

Bertil nektet plent å stille seg pent opp. Prøvde å stille ham opp for å få tatt bilder fra siden, men da satte han seg rett og slett ned på stumpen... :)

Kule Bertil... Han har vanvittig flott hode og uttrykk!

Skummel kamphund... Han kan faktisk knurre.... :)

Fine Bertilen min....

Bertil er en veldig fin liten pom. Jeg kommer til å selge ham til den som kan gi ham best mulig hjem...

5 kommentarer:

viviann sa...

herreguuuud kor løst æ fikk på en liten valp :)) han e bare så nusselig

Anita S sa...

For en liten bedårer han er da <3
Lykke til med valget av et nytt hjem til Bertil :0)

Lise Aunehaugen sa...

Fiiine bertil <3
Jeg kan gjerne ta en Bertil til ;)

Lillian sa...

Ja, Lise. Jeg tror nok Bertil vil ha en liten Bertilbror ;) hehe

Lise Aunehaugen sa...

hehe.. Det tror jeg han hadde satt stor pris på!:)hadde blitt stas med en lekekamerat ;)